Dimarts, 05 de novembre del 2024

La tercera edició del 080 Fashion Showroom acollirà una vintena de marques de moda tèxtil catalana

|

ACN

La tercera edició del 080 Fashion Showroom acollirà una vintena d’empreses del sector tèxtil-moda català. En són alguns exemples les marques Escorpion, Punto Blanco, Wom&Now, Loa by Lidia Aguilera o Yerse. El showroom acollirà també altres firmes com Guitarre. La iniciativa s’instal·larà al Teatre Nacional de Catalunya (TNC) del 30 de gener al 3 de febrer, durant la setmana de la moda catalana. Aquesta acció comercial es complementarà amb una missió empresarial inversa. A l’espera de tancar la missió, ja han confirmat la seva participació una quinzena de compradors de països com els Estats Units, la Xina, Mèxic, Rússia, Italià, França, Bèlgica i el Japó.

L’organització de la passarel·la i el Clúster Català de la Moda (MODACC) tornen a col·laborar en aquesta iniciativa que s’emmarca en el vessant comercial del 080, amb la voluntat de fomentar els contactes comercials i de negoci entre marques catalanes de moda i compradors internacionals. La finalitat del 080 Fashion Showroom és redimensionar la faceta comercial de la passarel·la 080 i potenciar la seva capacitat de generar negoci internacional en el sector de la moda.

En la passada edició del 080 Fashion Showroom, celebrada en el marc de l’edició d’estiu de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, es van celebrar prop de 300 interaccions comercials entre marques de moda i compradors internacionals, es van realitzar vendes en ferm a països com els Estats Units i països nord-europeus i es van tancar acords de distribució.

Barcelona Fashion Summit

D’altra banda, com és habitual en les edicions d’hivern del 080, la setmana de la moda catalana tornarà a acollir la celebració del Barcelona Fashion Summit, que després de quatre edicions ha esdevingut un fòrum que reuneix executius del sector al voltant d’un programa de ponències i taules rodones. Es farà el 2 de febrer a la Sala Gran del TNC, dins el programa d’activitats paral·leles del 080 Barcelona Fashion.

La jornada, que debatrà el futur del negoci de la moda, comptarà amb la participació de directius de Grupo Cortefiel, Desigual, Zalando, Alibaba, Tous, Garrigues, Hawkers, Aristocrazy, Ágatha Ruíz de la Prada, Pompeii, Ursulitas o Lanzadera. Després de reunir prop de 300 persones en les seves dues primeres edicions, l’esdeveniment va superar les 500 inscripcions en la quarta edició, el febrer del 2016.

Publicitat

Segueix-nos

680
1,483