Dimarts, 11 de febrer del 2025

Port Aventura World ofereix un tast del nou Ferrari Land a directius de la indústria dels parcs temàtics

|

Agències

Port Aventura World va obrir ahir les  portes del seu proper parc d’atraccions, Ferrari Land, que actualment es troba en la fase final d’obres, a 300 directius de la indústria internacional dels parcs temàtics. Es preveu que el complex d’oci, que compta amb 60.000 metres quadrats i vuit atraccions, sigui inaugurat el proper 7 d’abril.

El parc, dedicat a la marca de cotxes esportius, inclourà la muntanya russa més alta d’Europa, de 112 metres i amb una acceleració de fins a 180 km/hora en cinc segons. Al recinte també s’hi podran trobar un circuit de carreres familiars, simuladors per a nens i adults i dues torres de rebot.

El nou espai ha suposat una inversió pròxima als 100 milions d’euros, i Port Aventura World espera que la seva obertura converteixi el conjunt de parcs d’atraccions en “un destí de vacances de referència mundial”. Quan s’inauguri Ferrari Land, Port Aventura World comptarà amb tres parcs temàtics (el parc d’atraccions Port Aventura, el parc aquàtic CostaCaribe i Ferrari Land), així com una oferta hotelera de 2.100 habitacions distribuïdes en cinc hotels temàtics.

 Turisme de qualitat

La visita es va realitzar en el marc de la celebració de l’Euro Attraction Show (EAS) a Barcelona, que reuneix a més de 500 empreses de la indústria dels pacs temàtics, i acull a més de 10.000 professionals. El conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, ha valorat avui positivament la celebració de la fira, i ha afirmat que els parcs d’atraccions com el de Salou generen valor afegit per a l’economia i un turisme de qualitat. ”Necessitem menys turistes que gastin més”, ha defensat el conseller.

Segons els organitzadors d’EAS, la indústria europea de l’entreteniment és un sector que factura 10.100 milions d’euros i dóna feina a més de 50.000 persones a tota Europa.

Publicitat

Segueix-nos

680
1,483