Dimarts, 05 de novembre del 2024

L’Agència Catalana de Turisme té previst participar en més de 40 fires internacionals l’any 2022

Catalunya estarà present en esdeveniments com la WTM de Londres, la MITT de Moscou o la ILTM de Xangai

|

El Departament d’Empresa i Treball, a través de l’Agència Catalana de Turisme, té previst participar en més de 40 fires internacionals l’any 2022 per fomentar Catalunya com a destinació turística. L’organisme estarà present en esdeveniments com la World Travel Market (WTM) de Londres, la Moscow International Traver & Tourism (MITT) de Moscou o la International Luxury Travel Market (ILTM) de Xangai, així com al Fitur de Madrid i el B-Travel de Barcelona, els dos grans certàmens a l’Estat. Per altra banda, també acudirà a salons especialitzats com l’IMEX de Frankfurt o l’IBTM de Barcelona per donar a conèixer l’oferta turística catalana de manera segmentada, potenciant sectors com la gastronomia, la natura o el turisme de negocis.

Per al director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer, la participació en les fires de turisme és “una bona oportunitat per reafirmar Catalunya com a destinació turística en els mercats tradicionals”. Alhora, subratlla que les empreses “han de ser capaces de projectar que el model turístic català s’està transformant i que hi ha una clara aposta per fomentar un turisme més ètic, innovador i responsable”.

En aquest sentit, Ferrer assenyala que els salons internacionals són “un instrument clau de promoció comercial, ja que són un gran aparador per a l’establiment de contactes, el coneixement de l’oferta sectorial o la difusió d’informació”. Segons dades facilitades aquest dimecres pel Govern unes 330 empreses i entitats van participar en fires internacionals dedicades a l’activitat turística sota els paraigües de l’Agència Catalana del Turisme durant els anys 2018, 2019 i 2021.

Publicitat

Segueix-nos

680
1,483