”Aquest és el nostre nínxol de mercat”, ha assegurat Farré referint-se a les activitats formatives, industrials, de logística i investigació que s’estan desenvolupant a Lledia-Alguaire; un aeroport que està valorat, segons el delegat, en un concepte ”d’altíssima qualitat, amb un territori on es pot operar en llibertat i amb un cel fantàstic”.
Farré ha reconegut però que l’aeroport encara no és rentable econòmicament tot i que aquest no era el principal objectiu. Ha assenyalat que calia posicionar la infraestructura al món per fer que fos un referent al sud d’Europa. ”Això costa diners”, ha dit Farré, que també ha posta el focus en l’objectiu de trobar una rendibilitat social i territorial a l’aeroport. En aquest sentit, ha posat com a exemple els beneficis que generen al territori la trentena de persones que treballen per l’escola de pilots.
D’altra banda, Farré ha dit que estan treballant per lligar noves companyies a l’aeroport però no ha volgut avançar cap nom perquè ”cal ser discret per la competència en aquest sector i les operacions no es poden explicar fins que s’hagin materialitzat”.