Freixenet va tancar el 2021 batent el rècord d’ampolles venudes en un any. La firma va distribuir més de 107 milions d’ampolles, xifra històrica que suposa un increment del 9% en comparació al 2020. Segons les dades fetes públiques per Freixenet aquest dimecres, la marca de vins escumosos va ser la més consumida al conjunt de l’estat espanyol, amb un 13% de la quota de mercat. Pel que fa a la campanya de Nadal, els productes de Freixenet van representar un 19% del sector, segons les dades de la consultora IRI. La marca atribueix l’èxit d’ampolles venudes a la “qualitat i innovació”, en referència als caves tradicionals combinats amb nous vins com els escumosos per prendre amb gel, la gamma Prosecco i l’escumós sense alcohol.
No obstant, Freixenet està qüestionat pel baix preu que paga als agricultors, com recollia MESECONOMIA en una recent entrada, sota el títol “Unió de pagesos denuncia que el preu del raim ha tocat fons i en culpa Freixenet”. Ho tornem a posar no fos cas que aquí també hi trobéssim raó dels bons resultats econòmics.