Els pressupostos del 2020 preveuen 92 MEUR més per al finançament de les polítiques d’atenció a la dependència, arribant als 1.566 milions. A més, es contempla una inversió de 388 milions per a la Renda Garantida de Ciutadania, el que suposa 125 milions més. Pel que fa a les polítiques d’atenció a la infància, la partida és de 306 MEUR, 68 milions més.
Els comptes també preveuen 13 MEUR per a polítiques d’atenció a la immigració, quatre milions més, i 4 MEUR per a programes d’abordatge de la violència masclista i per serveis d’atenció integral LGTBI. En xifres globals, el capítol d’inclusió social i lluita contra la pobresa suma 346 MEUR del total del pressupost.
D’altra banda, l’apartat de promoció social preveu 49 MEUR (0,1% del total), amb 34 per a polítiques de joventut i 10 milions per a les dones.
Aquesta entrada forma part d’un bloc de notícies sobre el els pressupostos 2020 de la Generalitat presentats per sectors.
En aquest enllaç podeu consultar les dades del pressupost 2020
I aquí ho teniu en pdf: Pressupost2020