Dijous, 12 de desembre del 2024

Els centres La Maquinista i Glòries inclouran el nom Westfield en el marc de l’estratègia d’unificació de la marca

La marca Westflield concentra actius en bones localitzacions i amb característiques de disseny distintives

|

La Maquinista i Glòries passaran a dir-se Westfield La Maquinista i Westfield Glòries, respectivament. Aquest canvi s’emmarca en l’estratègia d’Unibail – Rodamco – Westfield (URW) d’unificar sota una mateixa marca els centres comercials més innovadors. En total, sis actius de quatre mercats europeus passaran a formar part d’aquesta marca a partir de setembre. Aquests establiments comparteixen una sèrie de característiques, com un bon posicionament en els respectius mercats, una ubicació en “excel·lents localitzacions”, característiques arquitectòniques i de disseny distintives i un “enfocament de primera classe” en termes de compromís amb la comunitat, responsabilitat social corporativa i sostenibilitat.

La Maquinista ha finalitzat aquest any la seva transformació. La renovació ha suposat el major desembarcament de marques de moda en un centre comercial a Espanya, així com l’arribada d’una important oferta gastronòmica. Glòries va portar a terme la seva transformació fa quatre anys, centrant-se en els serveis, l’actualització de l’oferta de la restauració i les experiències. El projecte també va suposar que el centre s’obrís al barri.

A més de La Maquinista i Glòries, també es convertiran en “centres Westfield” els actius La Part Dieu, a França; Donau Zentrum i Shopping City Süd, a Àustria, i CentrO, a Alemanya. Aquestes destinacions oferiran als ‘retailers’ lloguers flexibles a través de múltiples localitzacions i compartiran el ‘know-how’ en terme d’experiències per als usuaris. Aquest anunci arriba després de l’obertura el març de 2021 del nou centre comercial Westfield Mall de Països Baixos, el primer espai sota aquesta marca, amb més 117.000 metres quadrats i el destí de compres més gran del país.

Publicitat

Segueix-nos

680
1,483